چرا مشتریان کمتر خرج می‌کنند

مدیریت استراتژیک برند BRAND

برند BRAND می باید حاوی خصوصیات زیر باشد تا از اعتبار لازم نزد مشتری، مصرف کننده و مخاطب برخوردار باشد:

🔑 ادراک فرد از تخصص سازمان: سازمان، شایسته و نوآور باشد

🔑 قابلیت اعتماد: برند بایستی قابل اتکاء بوده و بتواند در بلند مدت مشتری ها را به خود جذب کند

🔑 مطلوبیت: برند باید جذاب و سرگرم کننده بوده و ارزش هزینه صرف شده را داشته باشد
(مدیریت استراتژیک برند -کوین کلر)

 

M.R.Mohajeri
Business Directory
(+۹۸) ۹۱۲ ۸۳۳۳۰۶۸
Don’t worry, I am here…
Telegram.me/ParsiyahBranding

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *