متن های تبلیغاتی موثر بسازید !

بنگاههای تجاری

مهم است بدانیم که چگونه انواع مختلف بنگاههای تجاری از
رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. مسلما مهمترین روشی که بنگاههای تجاری از
رسانه های اجتماعی استفاده می کنند برای “بازاریابی اجتماعی” می باشد.
شبکه های اجتماعی باعث افزایش آشکاری ، افزایش ترافیک به وب سایت، بینش بازار،
افزایش قدرت رهبری شرکتها در بازار، رتبه بندی در موتورهای جستجو، افزایش شراکتها،
کاهش هزینه ها و افزایش فروش خواهد شد. طبق تحقیقات انجام شده  از 3800 بازاریاب توسط” آزمون رسانه های
اجتماعی”، 95 درصد از بازاریابان که بیش از سه سال در شبکه های اجتماعی حضور
داشته اند اعلام نمودند که شبکه های اجتماعی آشکاری بنگاه تجاری آنان را افزایش داده
است. 74 درصد از بازایابان معتقد بودند که شبکه های اجتماعی ترافیک به بنگاه تجاری
آنان را افزایش داده است. 65 درصد معتقد بودند که شبکه های اجتماعی برای درک بازار
به آنان کمک نموده است و این به خصوص برای مدلهاب بنگاه به بنگاه بیشتر صادق بوده
است تا بنگاه به مشتریان. تحقیقات نشان داده است شرکتهایی که در حدود 6 تا 10 ساعت
در هفته در شبکه های اجتماعی حضور داشته اند بیشترین مقدار از بینش در خصوص بازار
را کسب نموده اند. اگرچه سایر تحقیقات نشان می دهد که بسیاری از شرکتها به خصوص
خرده فروشان دچار سردرگمی در خصوص استفاده از شبکه های اجتماعی می باشند به خصوص
در خصوص تاکتیکهای لازم برای دسترسی به مشتریان. در حالی که بنگاههای تجاری تصور
می کنند که ارسال مطالب در صفحه شبکه های اجتماعی مهم است مشتریان در مقابل اعتقاد
دارند که بنگاهها باید بیشتر از شبکه های اجتماعی برای اعلام تخفیفات خاص استفاده
نمایند.

 

M.R.Mohajeri
Business Directory
(+۹۸) ۹۱۲ ۸۳۳۳۰۶۸
Don’t worry, I am here…

⭕️⭕️👇👇👇👇👇⭕️⭕️
Telegram.me/ParsiyahBranding

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *