تغییر رفتار سازمانی

✔️ به نام یگانه برند هستی…

خب دوستان، از برندينگ و تفکرات برندينگ صحبت کردیم!

برای این که یک موضوعی به خوبی تفهیم شود، حتما نیاز به یه سری تعریف ساده و مفهومی داریم، تا درک اصل موضوع برایمان ساده تر شود، پس لطفا به تساوی های زیر دقت کنید:
برند= نام تجاری(به تعبیر دیگر=مارک)
برندينگ= استمرار و تکرار نام تجاری(ing در زبان انگلیسی به معنی استمرار چیزی)
تفکرات برندينگ= مجموعه اقداماتی که موجب استمرار و تکرار نام تجاری(در قلب و عقل مخاطب)می شود.

در این جا ما بیشتر صحبت از تفکرات برندينگ می کنیم، اقداماتی که امروزه سازمانهای حرفه ای در حوزه داخلی و بین المللی به آن مجهز شده اند!

سوال ساده اينجاست که چرا بنده اينقدر تاکید بر تغییر رفتار سازمانی و اعمال فرآیند کسب و کار حرفه ای بر پایه تفکرات برندينگ دارم!!!

تحقیقات نشان داده که بیش از ۹۰% صاحبان کسب و کار در ایران،  به صورت سنتی و همچنان با همان روش های قدیمی حرکت می کنند.
این روش ها دیگه خیلی هم جواب نمیدهد و اساسا کارآمد نیست…

نکته مهم اینه که تعصبی که شما نسبت به سازمانتان دارید، باعث شده تا تصویری اشتباه از وضعیت مجموعه ی خودتان داشته باشید و این خیلی هم ارتباطی و وضعیت اقتصادی کشور و… ندارد.

آنچه که کارشناسان در مورد بيزنس شما تحقیق و بررسی می کنند وضعیت واقعی سازمانتان است.

جالب است که که بدانید همه‌ی این تغییرات از شما به سمت پرسنل و از سازمانتان به سمت مخاطبان و مشتری حرکت می کند، در نتیجه تا شما و تفکرات شما تغییر نکند، منتظر معجزه یا حتی اتفاق تازه ای نباشید، با وضعیت کنونی آنچه که باید انتظارش را بکشید فقط نزول و پایین آمدن سطح مجموعه ی شماست.  تهدیدی جدی که امروزه متوجه بسیاری از سازمانهاست…

شما، چقدر به برنامه ریزی و مشاوره بر پایه تفکرات برندينگ فکر کردید?
اتفاق های آینده کاری و حتی شخصی شما دقیقا نتایج تفکرات امروز  شماست …

 

M.R.Mohajeri
Business Directory
Don’t worry, I am here…

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *