تفکرات برندینگ

تفکرات برندینگ (چند تعریف ساده)

✔ به نام یگانه برند هستی…

خب دوستان، از برندینگ و تفکرات برندینگ صحبت کردیم!
برای این که یک موضوعی به خوبی تفهیم شود، حتما نیاز به یه سری تعریف ساده و مفهومی داریم، تا درک اصل موضوع برایمان ساده تر شود، پس لطفا به تساوی های زیر دقت کنید:
برند=نام تجاری(به تعبیر دیگر=مارک)
برندینگ=استمرار و تکرار نام تجاری (ing در زبان انگلیسی به معنی استمرار چیزی)
تفکرات برندینگ=مجموعه اقداماتی که موجب استمرار و تکرار نام تجاری(در قلب و عقل مخاطب)می شود.

 

تفکرات برندینگ

در این جا ما بیشتر صحبت از تفکرات برندینگ می کنیم، اقداماتی که امروزه سازمانهای حرفه ای در حوزه داخلی و بین المللی به آن مجهز شده اند!
سوال ساده اینجاست که چرا بنده اینقدر تاکید بر تغییر رفتار سازمانی و اعمال فرآیند کسب و کار حرفه ای بر پایه تفکرات برندینگ دارم!!!
تحقیقات نشان داده که بیش از ۹۰% صاحبان کسب و کار در ایران، به صورت سنتی و همچنان با همان روش های قدیمی حرکت می کنند.

 

این روش ها دیگه خیلی هم جواب نمیده و اساسا کارآمد نیست…
نکته مهم اینه که تعصبی که شما نسبت به سازمانتان دارید، باعث شده تا تصویری اشتباه از وضعیت مجموعه ی خودتون داشته باشید و این خیلی هم ارتباطی به وضعیت اقتصادی کشور و… ندارد. آنچه که کارشناسان در مورد بیزنس شما تحقیق و بررسی می کنند وضعیت واقعی سازمانتان است.
جالبه که بدانید همه‌ی این تغییرات از شما به سمت پرسنل و از سازمانتان به سمت مخاطبان و مشتری حرکت می کند، در نتیجه تا شما و تفکرات شما تغییر نکند، منتظر معجزه یا حتی اتفاق تازه ای نباشید، با وضعیت کنونی آنچه که باید انتظارش را بکشید فقط نزول و پایین آمدن سطح مجموعه ی شماست. تهدیدی جدی که امروزه متوجه بسیاری از سازمانهاست…

 

شما، چقدر به برنامه ریزی و مشاوره بر پایه تفکرات برندینگ فکر کردید؟
تفکرات امروز شما دقیقا نتایج اتفاق های آینده کاری و حتی شخصی شماست…

 

M.R.Mohajeri
Business Directory
…Don’t worry, I am here

 

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *