تکنیک های فروش حرفه ای

تکنیک های فروش حرفه ای

تکنیک های فروش حرفه ای

 

گاهی لازم است کمتر بفروشیم!
اگر قیمت کالا یا خدمات اولین اولویت فرد بود، به دنبال راهکاری باشید که با استفاده از آن بتوانید قیمت را با بودجه ی مشتری تطبیق دهید. برخی معتقدند که در این شرایط، اولین مرحله می تواند فروش محصول یا خدماتِ کمتر باشد! شما با این کار، برای فرصت های آینده آماده می شوید.
عواقب استفاده نکردن را توضیح دهید
به مشتری انگیزه ای دهید که تصمیم نهایی خود را بگیرد. برای این منظور، باید اتفاقاتی که با خرید این محصول در زندگی مشتری رخ می دهد را توضیح دهید. به آنها بگوئید که این کالا، چه اتفاقات خوشایندی را به همراه دارد و باعث چه تغییراتی می شود. چون مردم همواره دوست دارند در برابر پیامدهای منفی خود را بیمه کنند.
در برخی موارد( با توجه به نوع کالا و خدمات )می توانید کاملاً از روی احساسات تان، مواردی را ذکر کنید که با رد کردن پیشنهاد شما از جانب خریدار همراه هستند.
به آنها بگوئید که مجبورند زمان و هزینه ی بیشتری را صرف کنند و…
مشتری را آموزش دهید
اگر همچنان، او را قاطع برای انجام خرید نمی بینید و هنوز برای “بله” گفتن آماده نیست، زمان بیشتری را برای توضیح درباره ی ارزش کالای خود صرف کنید. البته نباید این گفتار شما به گونه ای باشد که او احساس کند شما تحت هر شرایطی قصد دارید محصول را به خوردش دهید!!!
این نکته را بخاطر داشته باشید زیرا اگر این احساس در او ایجاد شود شما برای آن مشتری را از دست خواهید داد! از طریق ایمیل هم با آنها در ارتباط باشید و کالاهای خود را در معرض دیدشان قرار دهید تا قادر باشند آنها را مرور کنند.

 

مشاوره بازاریابی و فروش

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *