دکوراسیون داخلی دفتر کار

راز های تغییر دکوراسیون داخلی دفتر کار

بازسازی معمولا برای محیط های گوناگون و با کاربردهای مختلف صورت می گیرد در این مقاله ما قصد بررسی صفر تا صد تغییر دکوراسیون داخلی دفتر کار را داریم. همانطور که اطلاع دارید  بازسازی ساختمان ادرای محدود به تعویض دربها،کابینت یا تغییر دیوارپوش و

 

کف پوش نمی شود زمانی که قصد نوسازی یا تجهیز یک واحد اداری را دارید بهتر است به دنبال یک گروه طراحی و اجرا حرفه ای باشد تا مدیریت بازسازی ساختمان اداری شما را را از پی ریزی و تقویت بنا  تا حتی طراحی میز و صندلی و پارتیشن بندی فضا را به عهده  بگیرند و شما تنها کافی است از ظرفیت و تجهیزاتی که در این محیط نیاز دارید صحبت کنید تا با خیال راحت در انتهای کار، بدون هیچ گونه خستگی و دل مشغولی حاصل از کلنجار رفتن با کارگران و خرید متریال مرغوب و ست کردن مبلمان و سایر  وسایل اداری باهم دیگر،  محیط اداری استاندارد خود را تحویل بگیرید. اما اگر خودتان قصد تغییر دکوراسیون داخلی دفتر کار یا طراحی دکوراسیون داخلی شرکت را دارید، در این مقاله شما رابا رازهای بازسازی ساختمان اداری که می تواند راهنمای بسیار خوبی برای  شما در تغییر دکوراسیون داخلی دفتر کار باشد آشنا خوهیم کرد.

نوسازی فضای اداری می تواند ظاهر کسل کننده و یکنواخت فضای داخلی شرکت شما را دگرگون کند و ظاهری مدرن و کارامد تر را به محیط شرکت ببخشد.برای نظم دهی در دکوراسیون داخلی دفتر کار به شما پیشنهاد می کنیم برای هر کارمندی قفسه ای مجزا در نظر بگیرید،  مطمئنا  استفاده از کتابخانه های دیواری و کمد  برای فضاهای اداری با توجه به نیاز زیاد  شرکت ها برای آرشیو کردن اسناد و مدارک کمک زیادی به نظم دهی و سامان دهی به فضاهای اداری می کند.

هنگام بازسازی ساختمان اداری عجله نکنید!
سعی کنید زمان بیشتری صرف کنید و با دقت در مورد فضاها، اندازه ها،و کاردکشان فکر کنید و با تصوری که از آینده شرکت خود دارید اقدام به طراحی دکوراسیون داخلی  شرکت کنید، اگر در تایید طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار بدون برنامه ریزی مناسب برای فعالیت شرکت اقدام کرده باشید،  تجربه دردناکی را تجربه خواهید کرد و مجددا مجبور به تغییر دکوراسیون شرکت یا مجبور به  نقل مکان به یک مکان جدید می شوید.

 

غلو نکنید: بودجه را به طور دقیق مشخص کنید:

  متداول ترین موضوع در بازسازی فضاهای مسکونی و ادرای تخمین غیر واقعی بودجه می باشد. توجه کنید هنگام صحبت کردن  با یک شرکت دکوراسیون داخلی لازم نیست غلو کنید  با صداقت بودجه خود را به طراحتان اعلام کنید زیرا آنها بر این اساس هزینه و بودجه ای را که برای بازسازی لازم دارند تعیین می کنند و انتخاب و مصالح که قصد استفاده از آنها را دارند اولویت بندی می کنند.

تقسیم بندی درست فضای اداری، نبض حیات شرکت شماست:

فضای کاری شرکت شما ممکن است دارای کارمندان زیاد و با وظایف مختلف باشد پس در در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی شرکت در ابتدا باید فضای  اداری را تقسیم بندی کنید و برای هرکدام فضایی نیمه خصوصی یا خصوصی در نظر بگیرید،  در این تقسیم بندی شما باید تمام جزئیات را در نظر بگیرید چه تعداد کارمندان قرار است در هر  بخش فعالیت کنند ، تعداد مراجعین و رفت و آمد به شرکت، نوع فعالیت شرکت و غیره، همه و همه برای طراحی و تقسیم بندی فضای شرکت اهمیت دارند تا کارمندان بتوانند با ارامش به کارهای شرکت رسیدگی کنند و مزاحم یکدیگر نباشندو در فعالیت های شرکت  خللی ایجاد نشود.
برای یک تقسیم بندی مدرن شما می توانید برای تفکیک فضا از پارتیشن های با ارتفاع کم استفاده کنید همچنین می توانید با دکور متفاوت و رنگ آمیزی فضایی را از دیگر فضاها متمایز کنید.

نور کافی راز خسته نشدن کارمندان است:

مهندسین شرکت ما درطراحی فضای اداری  به نوع  نور  موجود در فضا و نورپردازی محیط   نیز بسیار تاکید دارند  و چه بهتر که بتوانیم برای جلوگیری از خستگی چشمان کارمندان از نور طبیعی برای طراحی دکوراسیون شرکت استفاده کنیم. انتخاب درست و اصولی نورپردازی با توجه به کاربرد فضا و محیط صورت می گیرد به عنوان مثال استفاده ازنور پردازی دکوراتیو و ترکیب آن با  نورپردازی نقطه ای برای تاکید بر یک فضای خاص مانند بخش نشیمن مهمان سبب تفاوت در فضای اداری مذکور شود.

 فراموش نکنید، شما به دکوراسیون اداری پر انرژی  نیاز دارید:

دکوراسیون داخلی دفتر کار شما باید به نحویی طراحی شود که هنگام ورود افراد جدید به شرکت در عین اینکه  حالت اداری بودن و رسمی بودن شرکت به آنها القا می شود  انرژی موجود در محیط را نیز دریافت کنند.نوع مبلمان و چیدمان به همراه رنگ آمیزی فضا می تواند در دادن این حس به دیگران تاثیر گذار باشد. استفاده از مبلمان آرگونومیک و استانداردباعث جلوگیری از خستگی کارمندان می شود. توجه به این نکته  خالی از لطف نیست که برای افزاش انرژی کارمندان  و بالا بردن روحیه کاری آنها بهتر است از رنگ های شاد که باعث شادابی می شود استفاده کنید اما سعی کنید از رنگ های خیلی روشن و لطیف مانند صورتی و نارنجی روشن،سبز مغز پسته ای یا آبی آسمانی استفاده نکنید و برای بهتر القا شدن حس رسمی بودن فضا اداری،  رنگ های خنثی بهترین گزینه  محسوب می شوند.

 

 

استفاده  کردن از گلدان دربخش های مختلف شرکت و ایجاد فضاهای استراحت به هنگام  بازسازی فضاهای اداری نقش موثری در تلطیف فضای اداری ایفا می کند. بله درست خواندید چرا که نه. استفاده کردن  از گل و گیاه و آکواریوم در هر فضای دیگر باعث انرژی دادن به محیط شده و حس بسیار زیبایی را به کارمندان القا می کند. در واقع با  گذاشتن گل و گیاه   در شرکت شما دو هدف را می توانید دنبال کنید. اول زیبا سازی محیط  اداری و دوم ایجاد فضایی دل انگیز و پر انرژی برای کارمندان.

 

 


 

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *