مديريت تحول گرا در عصر مدرن

مديريت تحول گرا در عصر مدرن

رابطه عاطفی ميان مديران ژاپنی و كارمندان به قدری وسيع است كه هيچ مديری در موسسات ژاپنی در يك مجموعه دفتری دورافتاده و پشت درهای بسته مخفی نمی گردد.

بلكه همراه با كارمندان خود در قسمتهای مختلف كارخانه به فعاليت می پردازد و از انجام امور و مشكلات و نواقص كار، آگاه می گردد.

اين شيوه رهبری، «مديريت در محل» ناميده مي شود.

«هوندا»، مدير بزرگترين شركت ژاپنی پس از جنگ جهانی دوم معتقد است كه: «در كف كارخانه دانش بيشتری وجود دارد تا در دفتر كار».

مديران ژاپنی می دانند كه دشواريهای كارخانه به ندرت در پشت ميز يا در اتاق كنفرانس حل می شود.

به آنان توصيه می گردد: «جايی برويد كه عمل باشد».

مديران به محل پديد آمدن مشكل در كارخانه می روند تا به طور دست اول آن را مشاهده كنند. در آنجا، آنان واقعا می توانند بخش ناقص كار را لمس كنند و با همكاران درگير در اين دشواری صحبت كنند.

تنها پس از آن است كه مديران می توانند به طور موثر به حل مشكلات كمک كنند.

Parsiyah Branding company…

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *