۴ نکته موثر در طراحی دکوراسیون تجاری

,
دکوراسیون تجاری

۴ نکته موثر در طراحی دکوراسیون تجاری:

اگر دوست دارید در بازار حرفی برای گفتن داشته باشید باید بتوانید خود را متفاوت تر و منحصر به فرد تر نسبت به سایر رقبا و همکاران، به مشتریان و بازدیدکنندگان از فروشگاه نشان دهید. یکی از روش هایی که می توان به این حس منحصر بودن دست یافت این است که به صورت حرفه ای و تخصصی تغییراتی را در دکوراسیون داخلی فروشگاه خود ایجاد نمایید. این متدی است که امروزه در کشورهای پیشرفته بسیار به آن توجه می شود و تمام تمرکز طراحان و دکوراتورها در این است که چگونه برای محیط فروشگاه و یا ویترین شما طرحی منحصر به فرد و مرتبط با کار شما خلق نمایند.

با چیدن خلاق و استفاده از عناصر طراحی سبک فضاهای کوچک را می توان به محیط هایی بزرگ تبدیل نمود و از همین تکنیک می توان در بسیاری از مغازه ها استفاده کرد و به ان نما و جلوه ای منحصر به فرد بخشید. در زیر به ۴ نکته موثر در طراحی دکوراسیون تجاری اشاره می کنیم که می تواند در این زمینه بسیار مهم باشد:

۱- سعی کنید در رنگ بندی که برای دکوراسیون داخلی مغازه خود استفاده می کنید تا جای ممکن از رنگ های روشن استفاده نمایید.پس زمینه ها را کم نقش و نگار و ساده بگیرید .رنگ سفید یا دیوارهای آینه کاری شده مرزهای محیط را دورتر می رانند و اطاق را وسیع تر نشان می دهند.

۲- ابعاد مبلمانی که قرار است احتمالا در مغازه خود به کار ببرید را تا حد ممکن کم کنید تا فضای کمتری را اشغال کرده و محیط شما را کوچک نکنند.

۳- سعی کنید برای بخش های مختلف مغازه خود از طرح های عمودی استفاده کنید.با استفاده از این روش شما می توانید فضای بیشتری از کف محیط مغازه را آزاد نمایید.

ما با بهره گیری از آخرین علوم معماری و همچنین با در نظر گرفتن روانشناسی رنگ ها سعی خواهیم کرد با توجه به نیازها و خواسته های شما دکوراسیونی متفاوت را برایتان خلق کنیم.شاید مهمترین ویژگی کارهای ما متفاوت بودن انها باشد.هیچ وقت سعی نکرده ایم تا از الگوهای دیگران برای نمونه کارهای خود استفاده کنیم.بلکه همیشه اعتقاد داشته ایم که برای مشتری باید طرحی نو و جدید خلق کرد. ما برای اینکه طرح دکوراسیون داخلی برای مغازه شما آنچیزی که می خواهید باشد چندین مرحله را خواهیم گذارند که با هم در زیر به ان اشاره ای خواهیم داشت :

۱-اولین موضوعی که با نشان دادن محلتان به ما در نظر خواهیم گرفت میزان فضای موجود شما است.بله با توجه به فضایی که در اختیار ما قرار می دهید ما شروع به ایجاد طرح و نقشه خواهیم کرد و از همان ابتدا چندین روش و سبک را برایتان در نظر خواهیم گرفت تا در نهایت بهترین را از میان انها انتخاب نماییم.

۲-مرحله دوم شناخت نیازهای شما و متریان شما است.سعی خواهیم کرد با تهیه لیستی از نیازها و خواسته های شما و همچنین مشتریانتان طرح اولیه را به سمت و سویی سوق دهیم که بتواند پاسخگوی این نیازها باشد.

۳-مرحله سوم آسایش و راحتی است. بله هم شما و هم مشتری که به دکوراسیون مغازه شما مراجعه می کند می بایست در مدت زمانی که در این مکان حضور دارد کاملا احساس راحتی و آسایش داشته باشد و بتواند به راحتی از تمامی اجناس و کالاهای شما بازدیدنماید.

۴- منظره و میزان نور از دیگر خصوصیات دکوراسیونی است که ما برای شما خواهیم ساخت.

ما می توانیم با تلفیقی از طرح های مدرن و سنتی برای شما فضایی بسیار شگفت انگیز و رویایی را خلق کنیم. محیطی که مشتری با یک بار دیدن ان برای همیشه نام و برند شما را در ذهن به خاطر بسپارد.در میان زرق و برق های بازار باید دکوراسیون داخلی مغازه شما بتواند به نوعی توجه نه تنها مشتری را بلکه حتی یک عابر که در حال عبور از کنار مغازه شما است را به خود جلب نماید. شعار ما همواره این بوده است که در شرکت مهندسی معماری پرسیاه طرح پردازان برای مشتریان خود تنها طرح هایی جدید را خلق خواهیم کرد. اطمینان داریم اگر اصول فنی معماری را در طرحی به کار بندیم و به علم فنگ شویی مسلط باشیم و نیز خاصیت و تاثیر رنگ ها را در روحیه و احساسات افراد بشناسیم در نهایت می توان دست به کارهایی بزرگ زد و طرح هایی منحصر به فرد آفرید.

تهیه و تنظیم: شرکت مهندسی معماری پرسیاه طرح پردازان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *