6 نکته کلیدی در طراحی تبلیغات هدفمند

6 نکته کلیدی در طراحی تبلیغات هدفمند

6 نکته کلیدی در طراحی تبلیغات هدفمند

در این مطلب شما را با 6 نکته مهم در تهیه تبلیغات آشنا می کنیم.

با دانستن این موارد اساسا می توانید تبلیغات تاثیر گذارتری داشته باشید و در نتیجه فروش بهتری خواهید داشت.

مخاطب کیست؟

اولین اقدام بسیار مهم از این 6 نکته کلیدی در طراحی تبلیغات هدفمند شناسایی بازار و نوع مخاطب می باشد.

اگر تمایل دارید تبلیغ تاثیرگذاری را تهیه کنید بازار هدف خودتان را شناسایی کنید،

برخی سازمانها بازار هدفشان کل جامعه هستند اما این سازمان ها هم می توانند بازار خودشان را مخدودتر کنند.

فراموش نکنید شما با تبلیغات محصولات خودتان را فریاد می زنید پس هرچه تعداد مخاطبان شما دقیقتر، کامل تر و محدودتر شود صدای تبلیغات شما بهتر به گوش آنها می رسد.

مخاطب کجاست؟

پس از شناسایی بازار هدف و نوع مشتریان بایستی بفهمید این مشتری ها کجا هستند و یا چه کانال تبلیغاتی (تلویزیون، بیلبورد، مجله و ….) را مشاهده می کنند.

مثلا یک برگزارکننده کلاس کنکور بازار هدفش جوانانی است که قصد شرکت در کنکور دارند (گام اول)، حالا این افراد اکثراً کجا هستند؟؟

درسته در مدارس پیش دانشگاهی و کلاس چهارم دبیرستان. پس بهترین محل تبلیغ مشخص شد.

چه پیامی را منتقل کنیم؟

یکی از پارامترهای مهم در خلق تبلیغات، محتوا و پیامی است که در آن منتقل می کنید.

در بین این محتوا تیتر آگهی شما از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد، کسانی که تیتر آگهی را می خوانند 5 برابر کسانی هستند که کل محتوا را می خوانند.

فراموش نکنید باید تمام تلاش خودتان را برای خلق تیتری خلاقانه به کار ببندید.

چرا این پیام را منتقل کنیم؟

همواره این سوال را از خودتان بپرسید که چرا باید این پیام را در قالب این تبلیغ به مخاطب منتقل کنیم، آیا این پیام می تواند بر مخاطب تاثیر بگذارد؟؟

همواره در پیام ها بر روی ویژگی های منحصربفرد محصولات اشاره کنید.

در ضمن این ویژگی ها باید برای مشتریان شما هم دارای ارزش باشد.

از طریق کدام رسانه؟

رسانه های مختلفی برای معرفی محصولات وجود دارد.

برای اینکه تبلیغ شما بالاترین تاثیرگذاری را داشته باشد باید در بهترین کانال و رسانه تبلیغ کنید.

لطفا رسانه ای را انتخاب کنید که مخاطبان هدف شما آن را ببینند.

برخی از رسانه ها( تلویزیون، رادیو، بیلبورد، نشریه و مجله ها، روزنامه، تراکت، پیام کوتاه، اینترنت و … )

چه وقت؟

زمان آگهی نیز یکی از عوامل مهم می باشد.

اگر در زمان مناسب آگهی را انتخاب نکنید مطمئنا به گوش مخاطبان شما نمی رسد.

فرض کنید تبلیغ شما ساعت 4 صبح از یک رادیو پخش شود؟؟؟

و یا قرار است تنها چند روز تبلیغات محیطی شما در شهر باشد و این چند روز مصادف با چند روز تعطیلی باشد.

در ضمن برای برخی از برنامه های تبلیغاتی بهتر است یک تقویم ایجاد کنید، مثلا در زمان های مشخص پیام کوتاه ارسال کنید یا زمانهای مشخص برای ارسال ایمیل تبلیغاتی، خبرنامه و… داشته باشید.

امیدواریم در پایان به همه ی این 6 نکته کلیدی در طراحی تبلیغات هدفمند دقت کرده و در دستور کار خود قرار دهید.

Parsiyah Branding company…

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *